بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از گاردین، مایکل بلومبرگ از شقه های نوامبر ۲۰۱۹ کارزار تبلیغاتی خود را آغاز و تا امروز بیش از ۴۵ میلیون دلار بخاطر اعطا کردن آگهی های تبلیغاتی فقط درون فیس بوک هزینه کرده است؛ بیش از مجموع تمام هزینه های دیگر نامزدهای دموکرات و البته دانلد ترامپ، مهتر جمهوری آمریکا و تنها نامزد حزب جمهوریخواه.

از حدود ۲.۴ میلیارد مورد (دو میلیارد و ۳۳۵ میلیون و ۶۳۸ هزار) آگهی تبلیغاتی در بازه زمانی اول ژانویه تا ۱۸ فوریه، ۶۹ درصد مربوط به لشکرگاه تبلیغاتی مایک بلومبرگ بوده است. ترامپ با ۱۲ درصد آگهی ها داخل رده سپس قرار دارد و برنی سندرز با هفت درصد، تام استیر با پنج درصد، الیزابت وارن با ۲.۹ درصد، پیت بوتیجیج با ۲.۶ درصد و جو بایدن با یک درصد به ترتیب پس از شهردار پیشین نیویورک و مهتر جمهوری فعلی آمریکا ایستاده اند.

آگهی های فیس بوک تنها یک بخش از پویش تبلیغاتی بلومبرگ برای انتخابات اربابی جمهوری ۲۰۲۰ است. این میلیاردر آمریکایی بسیار از ۲۵۰ میلیون دلار برای آگهی های تلویزیونی هزینه کرده و ۴۰ میلیون دلار هم بوسیله اعطا کردن آگهی بوسیله گوگل و یوتیوب خاص یافته است. ستاد بلومبرگ سراغ عادت های بدیع آگهی های تبلیغاتی دیجیتال هم رفته و راهی متفاوت از آگهی های رایج انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ در پیش گرفته است.



بلومبرگ هفته گذشته داخل اولین مناظره نامزدهای حزب دموکرات پیشگاه یافت و شواهد و قرائن مشعر از آن بود که نتوانسته پا به پای نامزدهای پیشتاز توانایی های خود را نشان بدهد. هر چند با پولی که او خرج می کند، هوادارانش در توییتر و اینستاگرام فیلم هایی متفاوت از اصل ماجرا منتشر می کنند تا مدلل کنند بلومبرگ آنقدرها هم که سایرین می گویند داخل مناقشه ها فرسوده نیست.

۶۲ درصد مخاطب کمال مطلوب آگهی های تبلیغاتی بلومبرگ در فیس بوک ن هستند و ۳۸ درصد مردان. در هر حال، کام می رود در هفته های آینده نقش حساب های بانکی و پول های بی انتها میلیاردر زن حرب آمریکایی بیش از پیش در مبارزه های انتخاباتی پررنگ برنده شود. آن وقت باید نشست و منتظر ماند؛ اینکه دلارهای بلومبرگ صرفا بخاطر او داخل انتخابات زمان می خرد یا می تواند رای مردم آمریکا هم ببرد.

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها