سرویس های اندرز آنلاین غذای چیلیوری و ریحون که هر دو فعالیت خود را تقریبا بوسیله طور همزمان و از سال ۹۴ آغاز کرده بودند، امروز طی نشستی خبری اطلاع دادن کردند که باهم ادغام شدند.

چیلیوری و ریحون از آغاز رقیب محسوب می شدند و کنار عادت گرفتن جایگاه دوم برترین سرویس غذای آنلاین داخل جدیت بودند؛ تا اینکه درنهایت تصمیم گرفتند انرژی خود را معطوف یک مسیر کرده و در به خشکی امدن یکدیگر بوسیله حیات امتداد دهند.



مجمع خبری این ادغام امروز با محضر مدیران عامل هلدینگ IiVentures، ریحون، تامین سرمایه تمدن و سرآوا در هتل نیلو برگزار شد.

علیرضا صادقیان گفت چیلیوری با ۴۰۰۰ میخانه درون ۳۰ شهر ملک فعالیت می نرم و نسبت بوسیله سال قبل ۲۰۸ درصد رشد داشته است ولی متصل با ریحون داخل هم چشمی بوده و بوسیله منظور نمو بیشتر موضوع ادغام برای این دو شرکت مطرح شد.

دو تیم تصمیم گرفتند که بوسیله دلیل داشتن آویشن کبیر تر و ابهت سرمایه گذاری روی یکی از این دو برند، با برند چیلیوری بوسیله ادامه ی امر بپردازند. اکنون و با ادغام دو سرویس آنلاین غذا ۶۰ درصد به مشتریان چیلیوری و ۴۰ درصد به تعداد کاباره های این دو شرکت افزوده خواهد شد.



برنامه ی چیلیوری برای آینده، ارسال کالاهای سوپرمارکتی و مواردی شامل گل، شیرینی، دارو، میوه، نان و سایر موارد تندمصرف برای مشتریان است.

صادقیان در پاسخ بوسیله رومه نگار زومیت در مورد تعدیل نیروی دو شریک نیز اعلام کردند که طبیعی است برخی نیروها براثر جابه جایی کاهش مشهود کنند و بهترین سازی تو این ماخذ عارض بگیرد ولی قطعا با گذشت زمان دوباره تعداد آن ها افزایش علنی خواهد کرد.

نظر شما تو ارتباط با ادغام این دو سرویس سفارش غذای آنلاین چیست؟بیشتر بخوانید:واردات گوشی تلفن همراه درمقایسه با سال گذشته سه گانه برابر شددریافت رمز پویا (اشاره دوم یکبار کاربرد) بخاطر همه بانک هاکمیاب شدن مودم در بازار در جای پا ممنوعیت واردات مودم های خارجیدرخواست پیامک رمز دوم پویا چیست و چگونه فعال می شود؟دستور فیلترینگ سایت های فروش اختتام نامه صادر شد

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها